Blogger Layouts

Wednesday, April 20, 2011

menguji kesabaran....

adoi..dlam 2 ari lpas aku ada kta yg aku nk g cri kja ngan kwan..but, smlam dri pgi smpai ptg aku tggu..nothing..aku call xdpat..then, ptg tu aku jmpe dy kt tman..aku pon tnye la dy..

aku : weh, kta nk p cri kja..dri pgi aku tggu x mai..call pon x dpat..
dy : (dgn mke selamba) laaa..aku lpa..aku p tgok skolah lma aku main badminton kt penang tdi..bteri fon mati..
aku : (x gna pnya kwan) so, bila nk p cri kja ni??
dy : (skali lgi ngan mke x b'slah) esok la..nnti aku roger..
aku : ok la..kui bpa??pgi ka ptg..
dy : dlm tgh hari sket la..

aku pon ok la..so, esok nya(hari ni) aku pon siap2 la dlam kul 12 lbih..lpas siap, aku call dy.....

aku : weh, kui bpa hg nk mai ni??
dy : xtau la weh..keta kak aku pkai...hg ada keta x??
aku : (dgn perasaan yg sgt geram) mna nk ada keta..kalau hg bgtau smalm bleh la aku bgtau ayah aku yg aku nk pkai keta..
dy : hmm..cna ni??
aku: eh mamat ni..tny aku lak (dlam hati)
dy : xpa la..nnti aku call hg blek..

dlam kul 2 dy call aku..part ni yg buat aku sakit hati ni..

dy : weh, jom main badminton..
aku : abeh tu, nk cri kja nya bila??
dy : nk p naik pa??
aku : btui gak..nk main kui bpa??
dy : skrg pon ok gak..
aku : (biaq btoi mamat ni) err..dlam kui 2.30 leh x..nk mkan sat..

dy pon kta ok..dlam kul 2.30 aku g amek dy kt umah dy..pastu pgi la dewan n main badminton..main ada la dlm 1 jam..(main 2 org je..mna lrat nk main lma2) pastu blek la..aku pon tny dy..

aku : nk p esok ka??
dy : nnti la aku tny kwan aku yg kja kt jusco..dy kta ada kosong..
aku : err..ok..bgtau dy 2 org tau..
dy : ok..

dgn perasaan yg amat bengang aku blah dri umah dy..npa la x bgtau awal2..haih..b'tuah nya kwan..nseb baik aku leh sbar lgi..klau jdi lgi skali, ntah la aku nk kta pa lak kt dy..so tu je la yg aku nk kongsi buat skrg..byee..=D

1 comment:

  1. sabar ye afif,dugaan tuh,haha :D selamat mencari kerja! :P

    ReplyDelete