Blogger Layouts

Wednesday, November 17, 2010

2 in 1

pd hari ni seluruh rakyat Malaysia menyambut hari rya aidil adha..dan sume melakukan ibadah korban..tpi family aku bkan sje sambut rya haji tpi kmi gak sambut b'day adik, kezen, n mak long aku..pd pkul 4.15 ptg aku sekeluarga blek ke kg..x jauh pon..penaga je..dlam 20 mnit dri umah aku..lbih kurg pkul 4.40 ktorg smpy ke destinasi..rmai yg ade..except family pak jang aku..

di pendekkan cter, setelah pkul 6.30 ktorg mulekan sesi photoshoot..mmg dah jdi kebiasaan kmi tgkap gmbar sekeluarga..mcam biase keadaan teramatlah bising dgan gelak tawa sume org..
time tu lak hujan..sambil syok2 amek gmbar, tba2 *puff* bekalan elektrik t'ptus..n guruh kuat kdgaran di luar..tpi kmi ttap truskan tgkap gambr gne kamera dslr pak su aku yg bru dibelinya bbrpa mggu lalu..

bbrpe mnit pastu, elektrik dah ade blek..ktorg sambung blek sesi photoshoot ktorg..serious mmg kecoh gler..

lpas dah abes tgkap gmbar, bru ktorg smbut b'day..cam biase la..nyanyi lgu b'day, potong kek...bla bla bla...abes...

ni bbrpe gmbr yg di tgkap...

ni family aku

2 cucu plg tua in the family with grandparents
n hey,i have a new haircut..=P

sume cucu grandparents aku

keseluruhan family aku


b'day girls..kezen aku, adik aku, n mak long aku...

kezen2 aku, aku, mak aku n adik2 aku..yes..adik aku tggi dri aku..umo dy 16 taun..


ktorg 4 org mmg plg rapat r..

so thats all la..cter hari rye haji aku taun ni..i hope taun2 dpan akn lbih meriah lgi..=D

No comments:

Post a Comment